Arvestolua (Sairaala) Rovaniemiin Pohjois-Karjalan keskussairaalasta (Lappi).
Pohjois-Karjalan keskussairaala
Tikkamäentie 16, 80210 Joensuu, Suomi
Kuvaus
Tietoa Pohjois-Karjalan keskussairaalasta, Rovaniemiin Sairaalastä (Lappi)
Täältä näet sijainnin, aukioloajat, suosituimmat ajat, yhteystiedot, valokuvat ja käyttäjien tekemät todelliset arvostelut.
Tämä paikka on arvosteltu huonosti, mutta se ei tarkoita, että he tarjoavat huonoa palvelua tai eivät kohtele asiakkaitaan hyvin. Kannattaa ottaa huomioon, että läheskaikissa tapauksissa ihmiset antavat arvosteluja vain silloin, kun he ovat vihaisia palveluun, eivätkä silloin, kun he ovat tyytyväisiä siihen.
Kartta
Pohjois-Karjalan keskussairaalan aukioloajat
Sunnuntai
Avoinna ympäri vuorokauden
Maanantai
Avoinna ympäri vuorokauden
Tiistai
Avoinna ympäri vuorokauden
Keskiviikko
Avoinna ympäri vuorokauden
Torstai
Avoinna ympäri vuorokauden
Perjantai
Avoinna ympäri vuorokauden
Lauantai
Avoinna ympäri vuorokauden
Pohjois-Karjalan keskussairaalan arvostelut
M. K.
Tänään nenä, korva, kurkkupolilla käynti oli todella hyvä. Lääkäri ymmärtäväinen, samoin hoitaja. Sain täydellisen , asiantuntevan, osaavan hoidon. Olin hyvissä käsissä. Kiitos tänään minua hoitaneille. Pääsin jopa etuajassa lääkärille. Minä olen ihan aina saanut avun keskussairaalassa käydessäni, en ole joutunut odottamaan edes päivystyksessä kauan. Pikaisesti olen päässyt hoitoon, mitä milloinkin olen tarvinnut. Voimia ja jaksamista henkilökunnalle. Kiire ei ole teidän syy. Hoitajia, lääkäreitä tarvittaisiin lisää avuksenne. Ymmärrän jos välillä olette väsyksissä. Ette tekään ole koneita jotka tarvii jaksaa loputtomiin. Teette arvokasta työtä ihmisten eteen. Voimia ja 10 ruusua kaikille teille . Sydämestäni kiitän teitä kaikkia sairaalassa tavalla tai toisella työskenteleviä.
P. K.
Siun siten ilmoittama vastaanottoaika lääkärille ylittyi yli tunnilla entä jos potilas olisi saman verran myöhässä saisiko hoitoa lainkaan?
Todella hankala tilanne ympäristö kunnista tuleville, varsinkin jos joutuvat käyttämään ulkopuolista kyytiä.
S. R.
Päivystys la 29.10.2022. Ruusuiset Kiitokset päivystyksen hoitajille ja lääkärille. Kiireestä huolimatta kaikki olivat ystävällisiä, auttavaisia ja kaikki sujui moitteettomasti. Teette todella arvokasta työtä. Kiitos ja kumarrus 🌹🌹🌹
E. R.
Hienosti juuri uusitut paikat ja ammattitaitoista sekä mukavaa henkilökuntaa.
P.
Hoitajat olivat ihania ja empaattisia ihmisiä.
Jouduin tänne pari kk takaperin nielurisatulehduksen ja kurkkupaiseen takia. Odottelin suht pitkään ensiavussa sinne tultuani, mutta se oli siksi että saavuin 3 aamuyön rajoilla.
Osastolle päästyäni minua kohdeltiin erinomaisesti. Kyseltiin että sattuuko ja odoteltiin vastausta kun en kurkulta ja kivultani voinut puhua helposti. Tarjosivat peittoa ja juotavaa, sanoivat myöhemmin hoidossa että kipulääkettä saa pyytämällä.
Jouduin yöpymään täällä, ja minut siirrettiin nukkumaan yksin kun pyysin.
Henkilökunta vastaili asiaankuulumattomiin kysymyksiin mitä kysyä jaksoi. En missään vaiheessa tullut syrjityksi eikä minulta kielletty hoitoa
Lahden sairaalassa viruin pari vuotta sitten, pitivät muo narkkarina eivätkä puolet ajasta suostuneet auttamaan lainkaan, en edes meinannut päästä huoneeseen. Siellä totesin vihaavani kaikkia hoitajia ja lääkäreitä, ja Pohjois-Karjalan keskussairaala muutti mielipiteeni täysin.
A.
Ihan kivat hoitajat päivystyksessä yms
I. K.
Aina on avun saanut itse sekä läheiset kun sitä on tarvittu. Ensiavussa ja etenkin päivystyksessä välillä joutuu toki odottamaan (pitkääääääään), kun akuutimmat ja kiireisemmät tapaukset menee jonon ohi.
Poliklinikoilla ja osastoilla erinomaista hoitoa ja mukavat työntekijät, tämä ainakin on ollut oma kokemus.
M. V.
Aina jotain remonttia, muuttunut sisäänkäynti tms. Ystävällinen henkilökunta(hoitajat).
O. H.
Yllättävän nopea ja asiallinen palvelu akuutissa asiassa.
A.
Ensiavussa ei tarvinnut odottaa kauan (arkiaamu-päivä)ja tutkimuksiin pääsi nopeasti ja jatkohoitoon rivakasti..!..tietysti edellytyksenä oli olla "sopivan" sairas..
R. P.
Erittäin hyvää sairaala palveluita
J. P.
Henkilökunta ihan huippua. Toki pitää joukossa olla se yksi ikävämpi, mutta muut niin asian osaavia ja ystävällisiä, että wi asteikot riitä.
I. P.
Käytin naapuria.luottamusta herättävä apua saamista kohtaan
P. P.
Siisti, selkeä, erittäin ystävällinen henkilökunta/ lääkärit/ hoitajat. Sujuvaa asiointia
M. M.
Olen saanut aina Hyvää hoitoa.
S. S.
Normi keskussairaala. Avun aina oon saanu. Selkeät ohjeet mihin mennä millonkin.
M. M.
Niinivaaran asuinalue Joensuussa. Hyvät näköalat Selkiin Mustavaaraan.
P. R.
Hyvää palvelua
J. L.
Hyvää hoitoa hintaansa nähden.
P. m.
Hyvä
J. M.
Aluksi sekava. Nopeasti oppi paikat.
M. P.
Hyvää ja asiantuntevaa palvelua
I. N.
Ystävällisyys ja auttavaisuus huipussaan.
A.
No niin
M. P.
Hyvä ja asiantunteva henkilökunta
J. K.
Ajanvaraukset pitää hyvin paikkansa
T. H.
Ihan hyvä
E. H.
Erinomaista ja täsmällistä palvelua
F. M.
Arvauskeskus ja ei niin asiantuntevaa palvelua
M. K.
Ystävällinen ja nopea palvelu
v.
Hyvä apu
J. K.
Onnistunut näytteenotto
J. K.
Uusittu ja siisti
r. s.
Hyvä kauppa
K. T.
Erinomainen Palvelu!
H. A. P. x.
Hyvä
M. J.
HYVÄ HOITO
A. W.
The staff are lovely here and excellent at their jobs, however...
After triage I waited for 3hrs for a blood test, then 3hrs more and no results. Eventually I had to leave to check into my hotel.
The waiting area after triage relies on individual nurses/doctors shouting names out - some are more confident and have louder voices than others. I have normal hearing and I still couldn't hear some practitioners.
There are two large tvs making noise and several bollards blocking views and sounds.
What is needed is simple - several large screens with patient's names on with the room number they need to go to, then this information on the speaker system at the same time.
For such a modern hospital this would be very easy to achieve.
It would be easy to help your staff and patients out by installing a system like this. Let's hope you do.
(Käännetty)
Henkilökunta on täällä ihanaa ja erinomaista työssään, mutta...
Triasin jälkeen odotin 3 tuntia verikokeita, sitten 3 tuntia lisää eikä tuloksia. Lopulta minun piti lähteä kirjautumaan hotelliin.
Odotusalue erottelun jälkeen riippuu yksittäisistä sairaanhoitajista/lääkäreistä, jotka huutavat nimiä - jotkut ovat itsevarmempia ja äänekkäämpiä kuin toiset. Minulla on normaali kuulo, enkä edelleenkään voinut kuulla joitakin harjoittajia.
Siellä on kaksi suurta televisiota, jotka pitävät ääntä ja useat pollarit estävät näkymät ja äänet.
Se, mitä tarvitaan, on yksinkertaista - useita suuria näyttöjä, joissa on potilaiden nimet ja huonenumero, johon heidän täytyy mennä, ja nämä tiedot kaiutinjärjestelmässä samanaikaisesti.
Tällaisessa nykyaikaisessa sairaalassa tämä olisi erittäin helppo saavuttaa.
Olisi helppoa auttaa henkilökuntaa ja potilaita asentamalla tällainen järjestelmä. Toivotaan, että teet.
A.
(Käännetty) Oikea huomio. Hyvin osallistunut. Erittäin mukava henkilökunta. Kaaduin kadulle, ambulanssi saapui hitaasti, mutta he kohtelivat minua erittäin hyvin.Kiitos tytölle ja naiselle, jotka auttoivat minua ja eivät jättäneet meitä rauhaan. En unohda niitä
(Alkuperäinen)
La atencion correcta. Bien atendida. El personal muy agradable. Me cai en la calle, la ambulancia tardo en llegar, pero me atendieron muy bien.Gracias a una chica y una Sra que me ayudaron y no nos dejaron solas. No las olvidare
V. K.
(Käännetty) Aasia
(Alkuperäinen)
Asiaaa
K. M.
Nice
(Käännetty)
Kiva
t. p.
M. H.
T. P.
K. S.
H. J.
J. T.