Arvestolua (Vaatekauppa) Kokkolain H&Msta (Keski-Pohjanmaa).
Kuvaus
Tietoa H&Msta, Kokkolain Vaatekauppastä (Keski-Pohjanmaa)
Täältä näet sijainnin, aukioloajat, suosituimmat ajat, yhteystiedot, valokuvat ja käyttäjien tekemät todelliset arvostelut.
Tällä paikalla on hyvät arvostelut, se tarkoittaa, että he kohtelevat asiakkaitaan hyvin ja voit nauttia heidän palveluistaan hyvillä mielin, suosittelemme 100%!
Kartta
H&Mn aukioloajat
Sunnuntai
12–16
Maanantai
10–20
Tiistai
10–20
Keskiviikko
10–20
Torstai
10–20
Perjantai
10–20
Lauantai
10–17
Suositut ajat
Sunnuntai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Maanantai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Tiistai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Keskiviikko
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Torstai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Perjantai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 |
Lauantai
12 | |
---|---|
13 | |
14 | |
15 |
H&Mn arvostelut
p.
On mukavaa asiakas palvelua mutta auki olo ajat olisi kivempi vaikka su niin 1h enemmän😅tämähän on vain minun mielipide😄mukava kauppa tykkään 4/5
C. S.
Valikoima on laaja ja ihan hyvään hintaan. Vähän enemmän vois olla sovituskoppeja.
T. P.
Kokkolassa H&M on tosi siisti paikka. Ei sotkuista ja hyvin järjestetty! Helppo löytää tiettyä tyyliä, esim missä se sijaitsee. Hyvä asiakaspalvelu ja mukava henkilökunta!
P. H.
Nopsasti löytyy tuotteet jos tietää mitä haluaa. Bulk- asusteita...extraa löytyy muualta.
T. H.
Lapsille ostettu paljon vaatteita. Löytyy myös aikuisille vaatteita.
A. C.
Palvelu ollut aina hyvä. Tuotevalikoima voisi laajentaa
H.
Ihan hyvä paikka mutta miehille hiukan vaikeampaa löytää mitään kuin naisille
S. S.
Ainut hm jossa on myös miestenosastolla tavaraa, oulussa oli niin heikosti että iha silmiin sattu
L.
Hyvä kauppa ja valikoima, mutta valot ovat haittaavat ja tekevät päänsärkyä ja huonoaoloa. Lisäksi kaupassa on kuuma
H. O.
Harmi kun ei ole plus kokoja Kokkolan myymälässä.
R. L.
Siisti myymälä ja selkeä tuotteiden esillepano
o. h.
Sainsieltä hie non paidanja äiti maksoisen min ulle ja sain myöskans houssut ja ketjun ja hengskelit 5\5 j
P. O.
Kahdessa kerroksessa, helppo poistua ala-tai yläkerroksen kautta. Hieman ahtaat hyllyjen välit, kapeat liukuportaat
C. M.
Hyvää palvelua siellä ja paljon hyviä alennuksia
P. L.
Pieni kattavuus miesten vaatteissa
A. P.
Samme hyviä jätteitä halvalla.
P. H.
Hyvä hinta/laatusuhde
E. A.
Naisille ja lapsille hyvä valikoima. 👌🏻
H. N.
Hyvä valikoima, ylimieliset myyjät
J. H.
Aika vähän miesten vaatteita, mutta suht. edullinen.
S. L.
Erittäin ystävälliset ja avuliaat myyjät!
R. L.
Edullinen ja hyvä vaatekauppa
H.
Ihania vaatteita ja iso valikoima! 😍❤️
T. M.
Hyvä palvelu 👍
K.
Hyviä vaatteita edullisesti 👍
P. R.
Kätevä 🙂
j. H.
Käyttövaatteille hyvä ostospaikka
S. L.
Keskellä kaupunkia, edullinen
V.
Hyvää asiakaspalvelua!
B. m.
huonoja vaatteita
R. V.
Hyvä valikoima vaatteista
j. p.
Löytyy edullisia vaatteita nuorisolle
J. S.
Hyvä vaatekauppa!
R. K.
Hyvä hintaset tuoteet.
T. H.
Edullinen ja kiva paikka
H. K.
Normi ketjunsa edustaja
P. R.
Hyvää tavaraa
P.
Hyvä asiakaspalvelu
M. j.
Ihan 5/5
A. K.
Hyvä kauppa
M. A.
Hyvä palvelu.
T. D.
tosi kiva
M. L.
Iha jees
a. K.
Paljon tarjouksia parhaillaan
M. N.
Hyvä vaatekauppa
J. I.
Kovasti kävi kauppa
M. J.
Hyvä valikoima
B. F.
Aina löytyy jotakin
M. S.
Perus henkka maukka
V. B.
Hyvä
M. N.
Pirteät myyjät
S. U.
Toimii.
T. H.
Mukava
S.
Joo
I. B.
Kivaa
V. P.
Normaali
I. E.
Mahtava
P. Y.
Edullinen
a. p.
Paras
m. p.
Kiva paikka
J. N.
(Käännetty) Parhaat saatavilla olevat vaatteet !!
(Alkuperäinen)
Bästa klädren som finns quality!!
L.
One of the more meh ones in the chain. Good, basic clothing. Quality is often questionable, but it's cheap. Not particularly ethical of course. Staff can be short with people and seem stressed.
(Käännetty)
Yksi ketjun komeimmista. Hyväkuntoiset perusvaatteet. Laatu on usein kyseenalainen, mutta se on halpaa. Ei tietenkään erityisen eettistä. Henkilökunta voi olla lyhyt ihmisten kanssa ja näyttää stressaantuneelta.
E. :.
They do have amazing clothes! The clothes feel great, and they are beautiful. I would love to visit again soon as possible :)
(Käännetty)
Heillä on kyllä upeita vaatteita! Vaatteet tuntuvat hyvältä ja ovat kauniita. Haluaisin käydä uudelleen mahdollisimman pian :)
H.
I like the employees, and service is usually fast and easy.
(Käännetty)
Pidän työntekijöistä, ja palvelu on yleensä nopeaa ja helppoa.
J. E.
The H&M group includes nine unique brands, united by common passions: to make great design accessible to everybody and to lead the way towards a more inclusive and sustainable world
The H&M group includes nine clearly defined brands — H&M, COS, Monki, Weekday, & Other Stories, Cheap Monday, H&M Home, ARKET and Afound. Together our brands offer customers a wealth of styles and trends within fashion, beauty, accessories and homewares as well as modern, healthy food. Each brand works with constant improvements of their ranges to always be relevant, while the H&M group’s investments in the supply chain, tech, advanced analytics and AI will also benefit customers of all the brands in the group
We are creating a convenient and inspiring experience for our customers. Our brands engage with customers in stores and online as well as in social media and other creative places. Shopping should be easy and relevant regardless of where, when and how customers choose to shop. Therefore, we are integrating our physical stores with our digital channels. We are also working with the store experience, as well as developing the presentation and functionalities online while personalising our sites and apps
for women’s clothing, Hennes in Västerås, Sweden, is now a global fashion and design group. We have stores for customers locally in 69 markets and strong digital presence through nine clearly defined brands. We are opening new stores where there is good potential while we continuously develop and optimise the store portfolio. The digital expansion continues with existing brands to new markets as well as with external partners and social platforms
The H&M group joins together more than 171,000 colleagues from across the world. Together, we share a values-driven way of working centred around the customer. We work in teams where innovation and creativity are promoted by the diversity within our company. Our way of working is rooted in the H&M group shared values, which build on a fundamental respect for the individual and the belief in everyone’s ability to use their own initiative. Together our values create an open, dynamic and inclusive company culture, where anything is possible
Our sustainability vision is for the H&M group to lead the change towards a sustainable fashion industry based on a fully circular approach and renewable energy. With customers around the world, we create large-scale demand for sustainable materials and circular solutions. Our long-term approach means we can support innovations and make them scalable while driving increased transparency throughout the value chain. The vision includes working to achieve a fair, equal workplace both at the H&M group and among suppliers, and contributing to good communities based on diversity and inclusion
(Käännetty)
H&M-konserniin kuuluu yhdeksän ainutlaatuista brändiä, joita yhdistävät yhteiset intohimot: tehdä upeasta designista kaikkien ulottuvilla ja näyttää tietä kohti osallistavampaa ja kestävämpää maailmaa
H&M-ryhmään kuuluu yhdeksän selkeästi määriteltyä tuotemerkkiä – H&M, COS, Monki, Weekday ja Other Stories, Cheap Monday, H&M Home, ARKET ja Afound. Yhdessä brändimme tarjoavat asiakkaille runsaasti tyylejä ja trendejä muodin, kauneuden, asusteiden ja kodin tavaroiden sekä modernin, terveellisen ruoan parissa. Jokainen tuotemerkki parantaa jatkuvasti valikoimaansa ollakseen aina ajankohtainen, ja H&M-konsernin investoinnit toimitusketjuun, tekniikkaan, edistyneeseen analytiikkaan ja tekoälyyn hyödyttävät myös kaikkien ryhmän tuotemerkkien asiakkaita.
Luomme asiakkaillemme mukavan ja inspiroivan kokemuksen. Brändimme ovat yhteydessä asiakkaisiin myymälöissä ja verkossa sekä sosiaalisessa mediassa ja muissa luovissa paikoissa. Ostoksen tulee olla helppoa ja osuvaa riippumatta siitä, missä, milloin ja miten asiakkaat tekevät ostoksia. Siksi yhdistämme fyysiset myymälämme digitaalisiin kanaviin. Työskentelemme myös myymäläkokemuksen parissa sekä kehitämme esitystä ja toimintoja verkossa samalla kun muokkaamme sivustojamme ja sovelluksiamme
naisten vaatteita valmistava Hennes Västeråsissa Ruotsissa on nyt maailmanlaajuinen muoti- ja designkonserni. Meillä on myymälöitä asiakkaille paikallisesti 69 markkinalla ja vahva digitaalinen läsnäolo yhdeksän selkeästi määritellyn brändin kautta. Avaamme uusia myymälöitä, joissa on hyvää potentiaalia, samalla kun kehitämme ja optimoimme jatkuvasti myymäläportfoliota. Digitaalinen laajentuminen jatkuu olemassa olevilla brändeillä uusille markkinoille sekä ulkopuolisten kumppaneiden ja sosiaalisten alustojen kanssa
H&M-ryhmä yhdistää yli 171 000 kollegaa eri puolilta maailmaa. Yhdessä jaamme arvovetoisen tavan toimia asiakkaan ympärillä. Työskentelemme tiimeissä, joissa yrityksemme monimuotoisuus edistää innovaatiota ja luovuutta. Toimintatapamme juurtuu H&M-konsernin yhteisiin arvoihin, jotka rakentuvat perustavanlaatuiselle yksilön kunnioittamiselle ja uskolle jokaisen kykyyn käyttää oma-aloitteisuuttaan. Yhdessä arvomme luovat avoimen, dynaamisen ja osallistavan yrityskulttuurin, jossa kaikki on mahdollista
Kestävän kehityksen visiomme on, että H&M-konserni johtaa muutosta kohti kestävää muotiteollisuutta, joka perustuu täysin kiertokulkuun ja uusiutuvaan energiaan. Asiakkaiden kanssa ympäri maailmaa luomme laajan kysynnän kestäville materiaaleille ja kiertoratkaisuille. Pitkän aikavälin lähestymistapamme tarkoittaa, että voimme tukea innovaatioita ja tehdä niistä skaalautuvia samalla kun lisäämme läpinäkyvyyttä koko arvoketjussa. Visioon kuuluu työskennellä oikeudenmukaisen, tasa-arvoisen työpaikan saavuttamiseksi sekä H&M-konsernissa että tavarantoimittajien keskuudessa sekä edistää monimuotoisuuteen ja osallistamiseen perustuvia hyviä yhteisöjä.
M. K.
Great for shopping with reasonable pricing
(Käännetty)
Erinomainen ostoksille kohtuullisella hinnoittelulla
g. s.
Good collection of clothes. Specially harry potter theme.
(Käännetty)
Hyvä kokoelma vaatteita. Erityisesti Harry Potter -teema.
р. с.
(Käännetty) Hyvä kauppa hyvillä hinnoilla
(Alkuperäinen)
Хороший магазин з приємними цінами
A. P. v.
Good location, quality products with reasonable price.
(Käännetty)
Hyvä sijainti, laadukkaat tuotteet kohtuulliseen hintaan.
F. Ć.
Loved the place, their customer support is amazing and especially welcoming.
(Käännetty)
Rakastunut paikka, heidän asiakastuensa on uskomattomia ja erityisen vieraanvaraisia.
E. C. D.
A lot of variety of different types of clothes for a good price
(Käännetty)
Paljon erilaisia vaatteita edulliseen hintaan
T.
perus h&m
a. d.
(Käännetty) Hyviä tarjouksia
(Alkuperäinen)
Oferte bune
L. B.
Good range
(Käännetty)
Hyvä valikoima
P. S.
(Käännetty) Hyvä valikoima ja hyvä palvelu
(Alkuperäinen)
Bra urval och bra betjäning
. S. س. J. (. ز.
(Käännetty) Ne olivat kiinni
(Alkuperäinen)
De var stängt
M. A. (.