Arvestolua (Golfklubi) Helsinkiin Varuste.netsta (Uusimaa).
Varuste.net
Malminkartanontie 1, 00390 Helsinki, Suomi
Kuvaus
Tietoa Varuste.netsta, Helsinkiin Golfklubistä (Uusimaa)
Täältä näet sijainnin, aukioloajat, suosituimmat ajat, yhteystiedot, valokuvat ja käyttäjien tekemät todelliset arvostelut.
Meillä ei ole paljoa käyttäjien tekemiä arvosteluja tästä yrityksestä.
Tällä paikalla on hyvät arvostelut, se tarkoittaa, että he kohtelevat asiakkaitaan hyvin ja voit nauttia heidän palveluistaan hyvillä mielin, suosittelemme 100%!
Kartta
Varuste.netn aukioloajat
Sunnuntai
12–18
Maanantai
10–20
Tiistai
10–20
Keskiviikko
10–20
Torstai
10–20
Perjantai
10–20
Lauantai
10–18
Suositut ajat
Sunnuntai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Maanantai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Tiistai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Keskiviikko
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Torstai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 | |
18 | |
19 |
Perjantai
10 | |
---|---|
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Lauantai
12 | |
---|---|
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Varuste.netn arvostelut
T. H.
Hyvä valikoima ja hyvä nettikauppa jos ei ole kiire saada tavaroita. Minulla kesti 9 päivää. Yksi artikkeli puuttui kuormasta, vaikka varasto saldo näytti tavaran olevan kaupassa. 2 päivää tilaamisen jälkeen asiakaspalvelu kontaktoi minua ja 7.päivänä tilaus oli valmis noudettavaksi. Mielestäni tilauksen tulisi lähteä viimeistään seuraavana päivänä.
E. P.
Valikoima hyvä ja laaja. Asiakaspalvelussa reilusti parannettavaa. Muutama pointti, jolla saataisiin asiakaspalvelun tasoa nostettua huomattavasti: 1. Myyjille/asiakaspalvelijoille edes jotenkin yhtenevät asut. Näin heidät olisi helpompi tunnistaa ja heitä lähestyä. Nyt myyjät sekoittuvat pukeutumisellaan asiakkaisiin. 2. Edes pyritään tervehtimään jokaista asiakasta; tästä on tutkitusti apua myös hävikin torjunnassa. Niin ja siinä että saadaan ne kaupat tehtyä. 3. Se itse asiakaspalvelu. Pyritään oikeasti auttamaan asiakasta, eikä vastata esim. ”En tiedä kyllä asiasta mitään. Oletko katsonut haluamaasi mallia netistä?” Tämä siis puolison omakohtainen kokemus, kun oli ostamassa pyörälle autotelinettä. On ok, jos ei kaikkea tiedä, se onkin mahdotonta. Kuitenkin ko. tilanteessa joko haetaan apua kokeneemmalta myyjältä tai pyritään ottamaan parhaan mukaan selvää. Ei ohjata asiakasta nettiin. Ja viimeiseksi: otetaan näistä asiakaspalautteista OIKEASTI onkeen ja aletaan tekemään asioille jotain. Teillä on hyvä konsepti ja voisi olla myös kaikin puolin hyvä meininki. Mielelläni asioisin teillä myös vastaisuudessa. Ps. Ettehän aloita palautteeseen vastaamista esim. ”No jopas”. Nämä ovat aivan oikeita asiakkaiden kokemuksia, eivät jotain, mitä tarvitsee ihmetellä.
P. P.
Paljon valikoimaa, asiakaspalvelijoita ei henkilökunnassa ollut, ehkä kysymällä onnistuisi. En siis tarvinnut neuvoja, kunhan näin myyjien keskenään puhuvan. Pitää tulla uudelleen 👍
S. L.
Bueno. Paljasjalkakengät pääsi heti jalkaan. On ihan unelmat 🥰